stickmanicken

2013-11-27
12:51:13

Julpyssel!

I måndagskväll var jag på kundkväll hos Johanna på Fröken Flora!
Jag blir så glad när jag kommer in i den affären, fast det inte är någon garnaffär...
 
Jag köpte 2 av dessa vackra, som jag har i sovrumsfönstret.
Det bästa med dessa är att de behöver inte så mycket vatten.
 
 

Istället för traditionell adventsljusstake har vi bara ett stort ljus i år!
Som synes har jag börjat pynta lite med några tomtar och röda gardiner.
 
En annan härlig butik är farmors hus!
 
Köpte detta sköna hjärta där!
Jag har hängt det på väggen, men går att använda som korg också!
 
Hittade även muggar som matchar mina fina som jag fått av min lika fina svägerska! Visar bild senare!
 
 
På återseende!
 
Kommentarer:
2013-11-27 @ 14:54:58
#1: Anna

Åhhh!!!! Vad avis jag blir nu äääälskar dom där söta tomtarna ju!! :D :D :D

2013-12-01 @ 22:47:13
#2: sunna

Blommor som inte behöver vattnas så ofta låter som en strålande ide, de måste jag ha namnet på, ha en fin advent

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: