stickmanicken

2013-01-30
18:11:53

Min variant av pyttipannan!

Här är min variant av Pyttipannan!
 
Den blev jättelång så man kan snurra den flera varv runt halsen.
 
så här fin blev den på.
 
Min ständige följeslagare Märtha lyssnar intensivt, för högt uppe i skyn kraxar korparna.
Det är lite otäckt tycker hon!
 
Hon är så festlig, jag vet inte om hon tror att vi ska försvinna igen.
Hon bodde ju på stans bästa hotell medans vi var borta, där de försökte skämma bort henne otroligt mycket!
 
Hon viker inte ifrån min sida sedan vi kom hem!
 
Jag är snart färdig med beställningen jag fick på en sjal i härliga nepal från drops, kommer bildbevis när jag har stickat alla sista långa varv klart!
 
På återseende!
Kommentar:
2013-01-31 @ 08:39:58
#1: Anonym

Anna är så vacker

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: