stickmanicken

2013-04-30
13:28:42

Trevlig Valborg alla läsare!

För min del blir det en lugn Valborg!
 
Började min dag med att som vanligt släppa ut Märtha i sin gård...
Efter stund hör jag konstiga ljud...
 
Märtha fick besök av en vildkatt...
Vilket inte var populärt!
 
Vildkatten gick så försiktigt därifrån till slut.
 
Efter denna pärs for jag iväg för en förmiddag på gymmet med the sisters, jiippii!
 
Lite Easyline på gång!
 
Och lite styrketräning på det!
 
Ryggen är viktig att träna med våra jobb!
 
Efter stretching är det duschen och sedan lunch på "Lilla Blå".
Nu kan man fortsätta dagen med jobb och sedan en god köttbit som mannen grillat tills jag kommer hem sent ikväll!
 
 
Lite stickat har jag ju hunnit med också...
 
Nya puss o kram tofflor.
Denna gång med lite tjejigare stuk... virkad kant upptill!
 
På återseende!
Kommentar:
2013-05-04 @ 22:33:21
#1: sunna

vilka fina gymtjejer, bra jobbat

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: