stickmanicken

2012-03-29
11:27:11

Här är våren kommen!


Mina köksfönster är nyputsade och vårgardinerna är upphängda!


Som synes måste Märtha vara med och om jag känner henne rätt så är fönstren bara rena en kvart till, det finns mycket fåglar utanför som man måste hacka tänder åt...

Just nu har jag en födelsedagspresent på stickorna så jag kan inte visa den!


Två glada godingar!


Här är vi på årets första camping!
ställplats Centralbadet i Norrköping.
Kanske inte den idealiska platsen om man vill sova något, men vi behövde inte sova.
Vi hade jättekul tillsammans med dottern Anna och födelsedagsbarnet Fredrik!
Tack söta er för allt!

På återseende!

Kommentar:
2012-03-30 @ 15:49:28
#1: sunna

Tack själv för ett gott samarbete, skönt när det är klart

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: