stickmanicken

2012-04-30
16:09:53

Här var det ett tag sedan sist!

Det beror på att vi har haft lite orosmoln här hemma.



Märtha har blivit steriliserad för 12 dagar sedan, och typiskt henne så blev det komplikationer!
Hon reagerade på tråden som vetrinären sydde med, hon fick en liten limpa i storlek med en dammsugare-kaka under såret.

Denna har nu minskat i storlek och stygnen har försvunnit utanpå, jag fick ta bort tratten oxå.
Nu kan nog såren i öronen läka oxå, som hon fick av tratten.

I övrigt håller jag på med födelsedagspresenter.
I slutet av veckan är en födelsedag.

Här har våren kommit på allvar nu!

Löven slår ut.


Veden kapas och klyvs.


Och staplas.


Märtha fick vara ute en stund och njuta av det underbara vädret!

TACK BARN FÖR ALL HJÄLP!




Jag tyckte det var så tråkigt att det inte längre var något stickcafe, så jag fixade så 2 av mina stickvänner och jag träffades i förra veckan och det blev en succe!
Det låter som det är fler som vill vara med, vilket är jättekul.
Nästa gång vi ska träffas är den 9:e Maj kl.10.00.


På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: