stickmanicken

2011-12-27
14:44:38

Min jul har varit underbar...

... fast jag har jobbat.

När jag kom hem på julafton hade dottern Anna med sambo kommit
och min kära make hade stått och gjort jansson och fixat och donat!

Efter en stund kom min mor o far oxå.


Vi åt och vi åt...

Sedan blev det julklappsutdelning

Anna och Ida fick agera tomtar
Vi som inte skulle ha några klappar i år!


Lilla Märtha njöt av att ha så mycket folk omkring sig!

Tack allihop för alla fina paket och framför allt för att ni vill fira denna dag med oss!

Efter en stor juldagsfrukost bar det iväg på en långpromenad...


Ser ni vem som ville följa med?


Märtha trivdes bra i ryggsäcken


Här har hon utsikt!


Men hon gick lite för egen maskin oxå!
Kan lova att hon var trött efter detta äventyr.

Annandagen tillbringade vi i stan
på mellandagsrean...

Väldigt mycket folk...
men vi fick med oss lite hem
En ny skrivare
jag fick en för tidig födelsedagspresent
En ny bosch assistent
<3 TACK! <3

Mannen köpte filmen Bilar 2
men när vi kom hem fick vi se att det var en blueray-film...
...vi har inte någon sådan spelare...

Som tur är har sonen ett spel som går att se sådana filmer på.

På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: