stickmanicken

2010-01-31
19:46:10

Augusta värmer!

 
Pulsklubbens februari-mönster Augusta.
Stickade i järbos Big Verona.
De falska flätorna är en ny erfarenhet och nu har jag stickat på norska oxå, inte illa!
Jag vet inte men jag tycker det inte är lika roligt att sticka i akrylgarn längre, tycker bättre om ullgarn eller blandgarn är oxå skojigt.

I fredags tog jag med mej våra små gullefjun hem efter jobbet, deras mamma var och hämtade dom senare på kvällen, vi hade jättekul. Lekte häst, körde bil och möblerade om i mina backar med garn.

I lördags var vi på balluns, 30-årskalas.
Jättekul!

Idag har vi börjat få ordning på garderoberna i nya sovrummet, det är inte lätt att få till det som man vill ha det.


På återseende!

Kommentarer:
2010-02-01 @ 09:31:57
#1: sunna

Jag stickade mina i ett tunt ullgarn och det var inte skoj men jag har blivit dödligt frälst i garnet jag fick av dig och kristinasockarna. Snart behöver du inte bekymra dig om garn, jag har en jättegrej på gång Puss

2010-02-02 @ 00:11:36
#2: Johanna

garderoben blir sjukt fint! tack för igår!

2010-02-02 @ 23:50:59
#3: Anna

får ringa o berätta imorrn kjam

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: