stickmanicken

2009-11-30
09:27:00

Grattis älskade unge!

Idag är en stor dag, lilla Wilda fyller 1 år!

GRATTIS!

Nu är det ju så att jag har ju som vanligt stickat lite till födelsedagsbarnet;
     
 
Hennes mamma har beställt allt i benvitt.

Nu väntar jag på att tv-gubbar ska komma och installera parabolantennen, så vi kan titta på tv.
Jag är lite besviken på tidningen "Kreativ stickning" för jag prenumerar ju på den, men denna månad har jag ej fått den, ska bara vänta tills posten varit så ska jag ringa och ta ett snack med dom. Tycker att man som prenumerant ska få tidningen någon dag innan den är i affären!

Nu ringde de från tv-affären och säger att killen som skulle komma och sätta upp den där parabolen, hans familj är sjuka så han kommer inte!

Denna dag börjar inte bra!

På återseende!

Kommentarer:
2009-11-30 @ 10:43:47
#1: Johanna

sååå fint!!!!!!!!!!!!!

2009-11-30 @ 12:54:10
#2: Anna

åh gud så fint du har gjort gillar speciellt koftan =) kram

2009-11-30 @ 14:14:49
#3: sunna

Underbart set till en underbar unge, men vad ska vi göra åt din dag då. sticka lite så blir den bättre puss hjärtat

2009-12-02 @ 09:11:52
#4: Eva

Klart som korvspad ! att du får låna bilden och vad du vill av mej.......

Tittade presis på termometern och vi har oxå -5,6

i Hede Härjedalen hade dom -22 gr i morse....brrrr!



Kom i håg Mössan när du går ut...skratt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: