stickmanicken

2014-09-06
16:22:22

Vi bor i ett fantastiskt land!

Jag är lyckligt lottad som får göra sådant som inte alla får vara med om någonsin.
 
En underbar morgon med älskade syster i en roddbåt på en stilla sjö.
 
 
Annie ror och jag tar upp kräftburarna som vi lade i igår kväll.
 
Det blev några stycken...
 

Lite storlek var det på dom också!
 
En tyst och mysig morgon som fortsatte till stadens myller och stress, för att inhandla mej en ny telefon, så nu är det gjort.
 
Kontraster är det!
 
Nu ska jag se om jag kan avsluta dagen i en skön vilofåtölj med stickningen i knät i ett tyst och stilla Långera.
 
På återseende!
 
Kommentarer:
2014-09-07 @ 00:17:27
#1: Anonym

Det är magiskt på sjön kl 6 på morgonen. Kram på dig älskade syster

2014-09-07 @ 08:54:04

Härligt! Jag har gjort det också. =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: