stickmanicken

2014-09-07
11:20:16

Lite stickat!

Idag har jag egentid!
Mannen är på folkrace.
Jag är stolt för jag klarade av att peta igång min nya telefon själv...
Står i valet och kvalet vad jag ska sticka på nu... har ju många idéer...
 
 
Här är två projekt som är klara.
Den översta bilder är Annies vantar, stickade i drops alpacka med falska flätor.
Den undre bilden är Sussies basker, även den stickad i drops alpacka med flätor och hålmönster.
 
Det är ju så roligt att sticka sockor, och det är ju snart socktober!
Har köpt mej ett nytt toffel-mönster och beställt garn till dessa som jag väntar på nu...
Har garn till en tröja som ligger och väntar på mej och även garn till en poncho till...
Har ett mönster med illusion-stickning som jag är sugen på...
 
Som synes finns det projekt att börja på, men vilket ska jag ta?
 
På återseende!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: