stickmanicken

2013-01-07
13:52:38

Love is in the air...

 
Här hemma är det tyst igen...
Alla saker som jag skulle fått gjort är klara och överlämnade!
 
Svärmor har fått sin sjal.
Stickad i Lace efter ett drops-mönster, gick åt 1 härva, kungsblå.
Den har tagit väldigt lång tid att sticka, det blev mycket stickat baklänges...
 
Dottern Anna har fått sitt Pufföverdrag, försökt visa den här med en kudde ...
kommer väl inte riktigt till sin rätt.
Denna är stickad i Andes efter ett mönster i någon veckotidning, skulle varit Järbos Duo igentligen.
Det gick åt 7 nystan benvit Andes.
 
<3 Mannen och jag firade 20 år tillsammans i lördags, fortfarande lika kära som då <3
 
Vi packar för fullt, svårt att få med sig så mycket som man behöver för 9 dagar i den lilla väskan...
2 nystan garn får jag ner iaf...
 
Idag har jag varit och hämtat min vinst.
 
I fredags fick jag ett brev i brevlådan från "Koggen". Konstklubben jag är med genom jobbet, där det stod att jag inte varit och hämtat min vinst???
Jag ringde och visst... jag hade vunnit =)
 
Denna vackra skapelse.
En glad tavla!
 
Nu dröjer det ett tag innan ni hör något ifrån mej igen.
Vi lyfter 7.20 torsdag morgon.
Jag har mycket att stå i innan dess så att allt fungerar medans vi är borta!
 
 
På återseende!
Kommentarer:
2013-01-07 @ 14:41:27
#1: Anette

Ha nu riktigt sköna dagar!!!
Och grattis till era 20 år!!!

2013-01-09 @ 14:46:59
#2: sunna

Ha en underbar resa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: