stickmanicken

2012-02-19
12:10:18

Symässa!

Jag fyndade massor på årets första symässa!



Massor av mönster!



Härligt bomullsgarn!



Stickor, virknålar, stickmarkörer och sticktuber.



Avmaskningsnålar och ett syetui.



Ett kit med smånystan och småstickor tillsammans med mönster så att jag kan lära mej göra dominorutor!



För att få mönstret på dessa muddar med pärlor var jag tvugnen att köpa garn och pärlor.
Dessa strumpstickor är så, så tunna! 1,5-or! Pärlorna är benvita och olika lila toner.

Det kommer bli många muddar framöver eftersom jag fick garn och pärlor av dottern Anna i födelsedagspresent oxå!



Antracitgrått ullgarn och mönster på en underbar sjal!



Vi lärde oss att lägga upp elastiskt och att maska av elastiskt!
Även hur man kan trä på pärlor på garnet på ett enkelt sätt!



Lite bling-bling!


Tack för en underbar dag!



På återseende!

Kommentar:
2012-02-20 @ 09:31:35
#1: Sunna

vet du att jag var så slut i söndags att jag varken stickade, plockade upp påsen eller starta datan, prata om slutkörd, tack för en underbar dag i alla fall puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: