stickmanicken

2011-09-23
14:19:30

Hemma!

Borta bra men hemma bäst!

Jag har haft det jättebra!
Kan faktiskt tänka mej att sätta mej i en lägenhet så småningom!

Charlie är för gullig, han har följt mej hela tiden.

Här satt han medan jag duschade.

Försökte smyga på honom när han sov

men han vaknade...
sekunderna innan snarkade han så det dånade i lägenheten,hihi!
Klockan 5  på morgonen var han som piggast och ville ha uppmärksamhet, vilket han högljutt talade om!

Men jag hann med att sticka lite mellan varven  av gos och borstning och tvättande.


Tofflor som fick stanna kvar i deras hall.


Pippimössa som troligtvis blir lite för stor till födelsedagsbarnet!

Viktor och jag har haft mysiga dagar.
Fast han låste in mej och tog med sig nyckeln, onsdagen gjorde inget för det regnade som spö i backen, men torsdagen hade varit mysigt att tagit en höstpromenad i det fina vädret!
Syrran hade ju sagt åt han att han inte fick låna ut nyckeln till någon!
Och han gör som han tillsagd.

Nu stundar en jobbarhelg... fredag, lördag och söndagnatt.

På återseende!

Kommentar:
2011-09-25 @ 21:48:13
#1: sunna

men snälla Victor!!så där fick du sitta? och en massa garnaffärer?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: