stickmanicken

2010-02-22
10:53:12

Mässa!

Helt underbart, fanastiskt och roligt var det att vara på sy-mässan!
Detta var ju en ny erfarenhet för mej, men jag bara går omkring och myser och säger rätt som det är                  "ebenholtsstickorna är fina".

Maken tycker nog att jag börjar bli tjatig för nu har det ju gått 2 dagar sen vi var där.

Jag shoppade ju lite på denna mässa:


Här är de, de fina ebenholtsstickorna.

   
Det blev några knit-pro-stickor och synålar i både trä och vanliga och fingerstickor.

 
Lite garn, Fantasia-garn som räcker till en basker och en halsduk och en kofta beskrivning med garn.

Jag hade trevligt sällskap på resan.
TACK Sunna, Annika och Kerstin för denna underbara upplevelse!

Jag hade glömt kameran i all hast på morgon, så jag hänvisar till Sunnas blogg och hennes bilder.

Här är det riktig vinter fortfarande... Vi hade -29,6 grader i morse. BRRR!

Nu ska jag sätta mej i min sköna fåtölj och prova mina FINA ebenholtsstickor.

På återseende!

Kommentar:
2010-02-22 @ 17:05:32
#1: Sunna

Egentligen skulle du inte prova stickorna än för du kommer inte släppa dom de närmaste veckorna, tack själv för helgen puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: