stickmanicken

2010-12-23
15:01:59

Dan före dan...

Här pysslas det i alla hörn...
Man blir bortkörd var man än tar vägen,
 jag får bara vara i köket och där har jag tillbringat hela förmiddagen.

Gröten kokte jag igår, förstörde nog ytterligare en kastrull.
Gröten smakar inte bränt, men den fick en lite rosa tusch.
Kanske går att dölja med sirap och kanel.

Idag har jag gjort;
Äggstanning som det ska vara kantarellstuvning på, den gör jag imorgon.
Västerbottenostpajen blev väldigt god.
Griljerat skinkan, det brukar vara makens grej, hoppas han inte blir ledsen...



Snart är stora julbadet ordnat och det bär iväg till "Las Vikas" och mina föräldrar
som bjuder på en underbart god laxmiddag.

Imorgon kommer svärmor och svärfar hit på gröt på förmiddagen, sedan blir det jobb för min del hela helgen...

Önskar er alla

en riktig

GOD JUL

Kommentarer:
2010-12-23 @ 15:21:09
#1: Eva

Tycker jag du ska göra....kommer att gå bra!



Massor av Jul Kramar till dej & "gubben"

från Jämtland

2010-12-23 @ 21:01:12
#2: sunna

här sitter jag på jobbet och äter choklad och gott och blandat så det kommer ur öronen snart, ha en underbar jul, ska vi ta tisdag då? puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: