stickmanicken

2015-06-03
16:23:39

25 år går fort!

 
Idag är det 25 är sedan jag blev mamma för första gången...
Det känns som om det var igår...
 
Idag har du en livskamrat att dela allt med.
 Fina Fredrik, den bästa svärsonen en svärmor kan önska sig!
 
 
 
Den bästa storasystern!
 
 
Du finns alltid där för alla som behöver dej!
 
 
Här är en stolt husvagnsägare.
 
Campinglivet!
 
Så härligt att få dela detta intresse med er.
 
 
Stort grattis till dej mitt hjärta på din 25 års-dag!
 
På återseende!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2015-06-03 @ 23:24:52
#1: 25 åringen

Älskade mamma!! Två gånger på samma dag nu ligger jag och bölar igen!! Älskar dig massa jätte mycket!! Du är den bästa mamman en flicka som jag kan önska sig <3 älskar dig!! <3

Svar: Älskar dej <3
Mia

2015-06-19 @ 20:36:37
#2: Eva

Den tjejen är den Bästa sonhustru man kan önska , och vi älskar henne så mycke ❤️❤️

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: