stickmanicken

2015-01-09
15:56:10

Först ut 2015!

Först ut 2015 är svärmors väst.


Väldigt svår att fota! 
Fick iaf ta över ett projekt som hon påbörjat och haft liggandes ett tag.
Lyckades ganska bra tycker jag själv, svårt att få till stickfastheten.
Fick hitta på lite med ihopsättningen, då den fattades på mönstret!

Alla har vi ju lite svårt att hitta på vad vi ska ha till middag, jag har svårt att hitta på vad jag ska ha med mej när jag jobbar natt...

Får ju inte vara för "tung" mat, och nu när det är vinter vill man ju inte ha en kall sallad.

Mina älskade systrar är ju alltid duktiga att komma med förslag!


Det blir tomatsoppa med vitlök och örter, kokt ägg och 1 fralla med ost inatt, mmmm så gott!

Har ju firat med systrarna idag!

Kolla in vad jag fick...



Har önskat mej denna väldigt länge!

Tant brun måste ju ha en tant brun kopp att dricka sitt kaffe i!

På återseende!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: