stickmanicken

2014-11-13
16:02:17

Babyoverall!

Nu är den färdig, mössan oxå!





Nu är det bara en liten halsduk, ett par sockor och små vantar kvar. Sedan kan detta set levereras till sin lille ägare som hade så bråttom att komma till världen.

Nu stundar en helg som går i stickornas tecken!

Min ängel till dotter har räddat den från ondo...

Jag sitter med min ena fot i högläge med en ond häl, dottern har varit och köpt inlägg och sköna tofflor.
Så nu kan jag nog ta mej an årets heligaste helg!

På återseende!
Kommentar:
2014-11-14 @ 07:12:45

Ååh, vad fint! Liten kommer att bli bedårande. "Min" 2-åring älskar onepiece. Jag har hittills bara sytt, men jag kanske skulle testa att sticka också...

Svar: Det tycker jag att du ska testa! ;)
Mia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: