stickmanicken

2013-10-27
17:25:14

Min älskade man

 
har fyllt 50 år!
 
Då fixar man fest...
 
Och så uppvaktad han blev!

Här är han i full gång att packa upp presenten han fick av sina barn och fru, som vi lyckats hålla hemlig och smusslat och smugit med utan att han kommit på oss, helt fantastiskt!
 
Denna fest hade hjälm-tvång!
 
 
Här är några sköna kreationer.
 
Vi käkade god mat och drack god dricka, sedan dansade vi hela natten lång...
 

Orkestern hette "Waggarns" och de hade stans skönaste sound!
 
De skulle slutat spela kl. 01.00 men höll på till kl. 02.30, då ställde vi tillbaka klockan också, så klockan var ju 03.30 enligt sommartid...
Helt underbara killar <3
 
Mannen och jag kom i säng ca kl 04.30 enligt vintertid.
Det blev ett vaket 24-timmars pass, sov till 9.30.
Upp till festlokalen och städa och plocka ihop allt.
 
Nu börjar mina ögon att grusas lite, så det blir en tidig kväll ikväll!
 
Tack alla underbara vänner och familj som gjorde kvällen så lyckad för min älskade man!
 
På återseende!
Kommentar:
2013-10-27 @ 17:38:49
#1: johanna

Super vart ju allt!
Tusen tack!!

Svar: Tack själva <3 Härligt att vi kunde överaska så himla bra!
Mia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: