stickmanicken

2013-05-20
11:53:12

Min helg!

 
Har varit händelserik!
 
Anna, Fredrik och Viktor kom hem i fredags för en härlig grillkväll som tillbringades på altan!
I lördags blev lillebror Viktor av med sin hårman...
 
Kvällen tillbringades hos härliga lillasyster Annie
 
Hon bjöd på plankor som var så fantastiskt goda!
 
Kvällen blev till natt och natt blev till morgon och håller man bönder vakna på nätterna så måste man ju hjälpa till med morgonmjölkningen...
 
Sagt och gjort...
 
Tyvärr hade jag inte kameran med mej så det får bli bilder från nätet...
Jag skrapade skit så mycket jag orkade och tordes gå i närheten av de stora kossorna, förhoppningsvis har jag inte skrämt dom allt för mycket!
 
Jag föredrar nog sådana här kossor
 
Det finns ingen risk att de sparkas...
 
Men roligt var det och får jag så vill jag gärna göra om det, men kanske vi inte ska ha fest före då, lite trögt blev det resten av söndagen!
 
På återseende!
Kommentar:
2013-05-21 @ 00:38:47
#1: Sunna

Tänk att du ska vara så svag för att mocka, du kanske var dräng i ett tidigare liv

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: