stickmanicken

2013-05-27
16:58:54

Det vackraste...

Vi har varit på det vackraste bröllopet i helgen och
det tror jag alla som deltog håller med mej om.
 
Först uppför altargången kom näbbarna Wille och Wilda tillsammans med brudgummen
 
    
Sedan tärnorna tillsammans med bestmännen
  
 
Sjungande uppför gången kommer den vackra bruden.
 
Jag kan meddela att jag tjöt så jag hulkade, och jag tror inte något öga var torrt i hela kyrkan.
 
<3 De bjöd på en härlig duett <3
 
En av de finaste entréer jag sett!
 
Mycket gäster och ett fantastiskt väder!
 
Anna med sin Fredrik.
 
 
Brudens stolta far och min älskade man och så jag fastnade visst också på bild.
 
 
De fina toastmastrarna var jätteduktiga.
 
 
Tack underbara ungar för den här upplevelsen.
 
 
På återseende!
Kommentarer:
2013-05-28 @ 06:51:46
#1: Johanna

Så kul med lite bilder!!
Tusen tack för allt!!! Pussar!

2013-05-28 @ 12:32:04
#2: Nettan

Vilka härliga bilder du tagit!! Du har lyckats fånga stämningen som var:) Kommer en skvätt ur ögonen igen;). Kramis från svägerskan

2013-05-28 @ 12:32:30
#3: Sunna

Visst var det fantastiskt, jag lever på detta länge

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: