stickmanicken

2013-07-26
12:05:56

Märtha 2 år!

Märtha fyller 2 år idag!
Hon fick sin present redan igår...
Eller hon letade själv upp den och tog den!
Det var bollar med kattmynta i...haha! Går inte att gömma...
 
Här är hon igång och försöker fånga sädesärlan som retar henne!
Kan meddela att det var nära några gånger men hon fick den inte!
 
Idag regnar det här och åskan har mullrat på avstånd.
Det har vi inte haft så mycket av här.
 
Den här bilden fick jag av min jobbarkompis!
Det var det första som hon såg när hon kom till Norge...
Dom är lika tokiga i Norge som jag är...
Jag kanske ska ha det som vinterprojekt
att sticka in min nya fina cykel.
 
Här är ett annat projekt som är färdigt!
En sjal stickad i drops  cotton viscose och efter ett av deras mönster.
Stickad från ena sidan till den andra.
Gick åt ca 3 nystan.
Kommer att bli skön att vira runt halsen när höstvindarna tar i.
 
Nu väntar en lång jobbarhelg!
 
På återseende!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: