stickmanicken

2013-08-19
18:25:34

Kusinträff

Så himla kul!
Tänk så många det kan bli av 2 par som har varsina 2 barn...
 
Vet inte om alla kommit med på dessa bilder...
 
Min mormor och morfar hade två barn, min mamma och hennes storebror.
De har varsina 4 barn, mamma har 3 döttrar och 1 son, hennes bror har 3 söner och 1 dotter.
 
Min farmor och farfar hade två barn, min pappa och hans bror.
Pappas bror har 1 dotter.
 
Vi var nästan alla.
Det fattades en familj på 5 personer.
 
Vi var 43 personer.
 
Här fattas det 2 kusiner.
Detta har vi bestämt att vi ska göra om!
 
Det här mina barn och deras kusiner.
Där fattas tyvärr 1 kusin.
Dom hade lika roligt dom.
De har bestämt att de ska ha en egen kusinträff själva!
Härligt att man kan inspirera!
 
Här är mina kusinbarn på mammas sida, där fattas det 3 st.
 
Vi gör om detta fler gånger!
 
På återseende!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: