stickmanicken

2012-12-17
12:14:14

Julfint!

Här är det pyssel på hög nivå!
 
Lakritsknäcken är gjord.
Hoppas det finns kvar några till jul...
 
Nya saffranskorpor är bakade.
(De jag gjorde först är uppätna).
 
Plockat enris (väldigt sticksigt) och dekorerat med söta garnrosetter, detta står nu ute på trappan!
 
Igår kväll var jag i kyrkan och lyssna på en underbart härlig konsert!
 
Här är något vitt med flätor som är färdigt!
 
På stickorna sitter något blått som jag har länge att göra med!
(Hoppas jag hinner färdigt innan vi åker)
 
På återseende!
Kommentarer:
2012-12-17 @ 17:41:54
#1: sunna

lakritsknäck lät spännande, vi är hemma för det mesta, det brukar vara ni som är fullbokade så det är bara att höra av sig, ha en trevlig julvecka, Puss

2012-12-23 @ 19:27:08

GOD JUL, jag önskar dig en riktigt lugn och skön jul med nära och kära!
Julkramar från ett vintrigt Närke i julefrid...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: