stickmanicken

2011-09-27
15:24:33

Höstmorgon!


När jag klev ut från jobbet igår morse såg det ut så här!
Höstmornar kan vara väldigt vackra!


Det har varit SM-final i Rallycross i helgen, vilket mannen varit på.


Här har ni vinnaren i juniorklassen

GRATTIS TOMMY!



I söndags var det dags för 5-års kalas

WILLE
HIPP HIPP HURRA!

Tyvärr har jag visst glömt att fota tröjan innan han fick den.
Kanske kan bli ett senare med honom i den.

Mössan fick jag med på bild iaf.
Tröjan går i samma mönster.
Pippi-mönstrat naturligtvis.


Idag har mina systrar och jag haft lite kvalitetstid tillsammans.
Helt underbart trevligt!
Skön promenad som avslutades med en god lunch på "Lilla blå".
Ljuvligt gott!
Var ju tvugna att gå in en sväng i barnklädesaffären...
Lillasyster ska ju bli mormor i januari, hihi!

Jag har raggsockar på stickorna just nu.
Har fått många beställningar.

Ikväll kommer spanienresenärerna hem oxå, blir spännande att höra hur de haft det!
På återseende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: