stickmanicken

2011-10-28
17:54:02

Imorgon...

Imorgon fm bär det iväg söderut för att hämta hem våran
alldeles nyaste familjemedlem.
Lilla söta Sweet
här hemma kommer hon bli kallad Märtha.
Längtar så jag blir precis nojjig!

Annars har vi bara arbetat och sovit.
Nja, jag har hunnit dragit igång ett och annat litet projekt

#Börjat på pippitröja nr 7
# Raggsockar
# Pannband
# bäbismössa
# pulsvärmare
 
Ska kanske se till att jag blir färdig med några...

Barnen kommer hem idag
Det är höstlov nästa vecka!

Så nu blir det liv i luckan igen.

På måndag ska jag åka till min syster och hennes svärmor, ska hjälpa henne med ett mönster.
Tycker det är lite kul att jag blir tillfrågan om hjälp:)
Förberett sonen på att han får se efter lilla Märtha då, han tyckte det var någon toppenideé kanske...


här en bild på lillan för ett antal veckor sedan.

På återseeende!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: