stickmanicken

2011-11-23
13:23:22

Hur gick playdaten?

Nja, den gick väl sisådär...




Farbror Charlie tyckte nog att



lilla fröken Märtha tog sig friheter...



Sekunderna efter detta får sig Märtha en örfil.


Anna och jag festade till det lite



Det är helt fantastiskt vad man kan göra när man bor i en större stad...

6 små rätter
Underbart gott!


Mina 2 sista nätter för denna gång
På måndag börjar dagperioden, men jag ska inte klaga, börjar med 2 kvällar.
3 månader går så fort!
Blir lite kul nu för jag byter arbetsställe, samtidigt kommer jag sakna gänget jag jobbar med förrut, men vi kommer att ses varje dag ändå...

På återseende!

Kommentar:
2011-11-23 @ 22:44:14
#1: sunna

det var väl ganska väntat, vi har ju sett på våra gamlingar att de inte uppskattar att få besök i sina revir, hur har du det på måndag? stickning och gympa kanske?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: