stickmanicken

2011-05-29
21:33:55

Mors dag!

Idag har vi firat alla mammors dag!

Även jag blev firad med blommor och present


Köksklocka som jag har önskat mej!

TACK ALLA MINA BARN!

Fick hem mina garnfynd i fredags oxå...


garn till 2 pippi-tröjor

Är så lycklig att jag hittat Tiinas garn. Där hittar man Novitas garn från finland.
Denna gång fick jag en liten bonus.


en snygg väska att ha min stickning i.

Satte stickorna i garnet direkt...


Det är så roligt att sticka dessa tröjor!


 
Grytlappar är roliga att göra oxå.
Tack för garnet Sunna.
Det gav mersmak!

Tack ungar för en härlig dag!

På återseende!

Kommentarer:
2011-05-29 @ 22:28:14
#1: Anonym

2011-05-30 @ 13:16:42
#2: Urmor

Vilken snygg klocka !

Det är pippi på tröjor nu :) å jag håller med dej riktigt roliga att sticka.



Ha en bra dag!

2011-05-30 @ 14:39:51
#3: sunna

den blev ju skitsnygg grytlappen, Svea har massor av mönster, vill du ha döskallarna? Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: