stickmanicken

2011-03-25
10:56:01

Födelsedagsfirande och örnen!

Svärsonen Fredrik fyllde 26 år igår och det firades med tårta!




Jag fick en egen specialtårta
 
smaskigt värre!

Presenterna var bara mjuka i år...
     

På väg till Norrköping fick vi se örnen vid sjön

Det är en liten svart prick i änden av sjön.
Det ska vara en kungsörn iaf.
I år är det bara en som håller till vid den här sjön, jag undrar varför?
Förra året var det upp till 20 fåglar, både kungsörn och havsörn, på samma gång.

Här är ett annat vårtecken...

Jaa, hägrarna syns ju dåligt dom oxå!
men det är 2 st på denna bild.

Här blir det fler födelsedagsfirande i helgen + att jag jobbar mina första nätter.

På återseende!

Kommentar:
2011-03-29 @ 16:09:13
#1: sunna

wow, där skulle du haft en zoom så du hade fått örnen i bild, inte ofta man får se en sån, vilken grej. har du sett mitt meddelande om fredag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: