stickmanicken

2011-06-27
20:13:56

Vi hade iallafall tur med vädret...(inte)

Vår midsommarhelg var inte så bra vädermässigt!

Rätt som det regnade kom det en skur...


Ekipaget uppställt och klart med stormlinor och allt!


Den traditionella sillunchen är ett måste.



Gott!


Stickningen är med, påbörjat ytterligare en pippi-tröja.


utsikten!

 
Vi fick härligt sällskap ifrån sjön.


Midsommardagen var händelserik...
Sjöräddningen hade övning, spännande i regnet.

Denna dag fick vi hållas inomhus, regnet överröstade radion...
Blev lite nervös när åskan började åka.


Spelade golf!
Ser ni vem som  vann... med 10 poäng...

Men vi var tvugna att fara hem igen...

Till detta


Målning av huset

Mannen är jätteduktig!

Jag servar med kaffe, mat och div handräckning.

På återseende!

Kommentarer:
2011-06-27 @ 21:27:32
#1: Urmor

ni verkar ha haft en skön midsommar trotts regnskurar! kan trösta dej att det regnade här oxå,tror den där "enstaka" skurade lite överallt:)

Grattis t Golf vinsten,det blir väl en revanch runda skulle jag tro! Jag har börjat så smått med flytten,huvva så mycket man sparat på sej,men nu rensas det i röran kan jag lova.

Ha det gott!

2011-06-29 @ 09:10:46
#2: sunna

med en bra stickning så har man det ju rätt gott i förtältet med den utsikten kan jag tänka mig, jag är ledig i helgen nu sen jobbar jag hela nästa vecka, sen är det äntligen semester

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: