stickmanicken

2011-01-20
14:05:16

Sjalen är färdig!

Nu så är sjalen färdig och jag är  jättenöjd!


Den är stickad efter mönster på drops design i alpacka och kid-silk.

Nu har jag börjat sticka raggsockar till hela familjen.

Först ut blev Vincents sockar, han får 2 par i varsin storlek så han har att växa i.


De är stickade i Vartoftas Leeds-garn.
Väldigt mjukt och gosigt garn.

Annars är här som vanligt, rörigt!


Så här ser mitt kök ut just nu...

Men någon som tyckte det var spännande med snickarna och vad de gjorde var Wilda.

Goare unge får man leta efter!

Wildas mamma var här och fixade till lillebror Viktor och mej i håret inför dopet på lördag.
TACK för det Johanna.

På återseende!

Kommentarer:
2011-01-20 @ 14:21:28
#1: Urmodern

Tack för tipset,att jag inte tänkte på det....lite dement kanske...hahaha!

Luftigt Kök du har....

Vilda ser ut att vara en riktig Go Knul som vi säger på Jämska som betyder Älsklig !

2011-01-20 @ 14:22:26
#2: Urmodern

nu fick jag bevisat att jag e glömsk..skratt !

Glömde att skriva din sjal e ju helt enastående fin!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: