stickmanicken

2011-12-18
10:45:05

Pippitröja nr 7

är färdig...



Ändrar lite på mönstret varje gång jag gör en ny, de blir bättre och bättre.
Denna är mörkblå med silvergrå ränder.

Nu har jag gjort 8 st pippitröjor, bara 4 kvar!
Men nu vill jag inte göra fler innan jul iallafall...

Det kanske kan bli nästa års födelsedagspresenter...

Fick en beställning på torgvantar
 
Gjorde dessa med fingrar, garnet är mörkt lila fuga-garn.
Blev väldigt uppskattat!
Och jag blev överlycklig över betalningen, älgkött!

Måste visa Märtha när vi sitter och tittar på tv-n, hon och jag...




Detta var det vi kollade på...



Vi tittade på kattungar på animal planet.
Det jamde på tv-n och Märtha svarade,haha!
Förstår om hon försöker komma bakom tv-n ibland!

På återseende!

Kommentar:
2011-12-18 @ 17:58:51
#1: sunna

så snygg den blev, nu får du snart skriva mönstret så ska jag kanske fundera på att göra en, ha det gott

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: