stickmanicken

2011-04-19
16:43:43

Ännumer stickat!

Min katt gillar inte kläder att ha kläder på sig!


Det syns nästan, eller hur.

Ida fick tofflorna jag hade hem som läxa för längre sedan.


Jag är nöjd med dom, även om de blev väldigt små.


Detta smaskiga bjöd vi på i söndags...

Snart far mannen och jag till Dubai..
Resnerverna har satt in...

Synd att det ska vara vissa som ska lägga sig i sånt de absolut inte har med att göra, som vad man har för kläder på sig tex...
TRÅKIGT och kränkande!!!

Nu ska jag sätta fart med lite mat åt mannen och mej, synd att jag ska åka och jobba 3;de natten på raken, nu när vi blev barnlediga.
Typiskt!

På återseende!

Kommentarer:
2011-04-19 @ 21:04:53
#1: sunna

Tycker hon var rasande söt i sina kläder och jag är övertygad om att kritiken om de andra kläderna bottnar i att någon har ett jävligt tråkigt liv, synd om dem för de kunde ju ha det så mycket roligare, du är bäst det vet du

2011-04-19 @ 21:13:10
#2: Sussi

Klart du ska det du känner för. Du har alltid klätt dej i kläder du passar i. <3 <3

2011-04-20 @ 21:32:11
#3: Eva

"stackars katta" .....ler!



Glad Påsk kramen t dej å gubben !!!

2013-10-02 @ 21:09:38
#4: Jensine

Hej,
Jag letar med ljus och lykta efter ett mönster på dessa tofflor som du har gjort. Var har du fått tag i mönstret ?

Svar: De finns att köpa mönster och garn-paket på symässan eller i katalogen knittingroom.se
Mia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: