stickmanicken

2010-10-26
14:34:35

Födelsedagsfirande!

Här har hänt ganska mycket sedan jag skrev senast!

Min kära make har fyllt år, och det har vi firat med dunder o brak.
Konstaterat att vi bor alldeles för trångt för att bjuda hem alla på en gång!!!

Men det är härligt med alla barn

Den äldsta sonen Rickard med sin Cecilia.
Lilla Vincent 9 dagar på bilden.

   

Äldsta dottern Johanna och hennes Robin
Wille o Wilda bustroll.


Näst äldsta dottern Anna med sin Fredrik.


Yngsta sonen Viktor. Här med storasyster Anna.

Niklas bror var här med sina 2 stora barn.

Tyvärr jobbade svägerskan.



Kompisarna från Borensberg kom oxå!

De hade varit och köpt den sötaste shäfervalpen jag sett!

Svärmor stod för matlagningen
Kött, sås och potatis.



En väldigt stolt farfar.

Den enda ungen som fattades var yngsta dotter Ida

Hon var kvar i Örebro.
Men lovade pappa Niklas att hon skulle ha prinsesstårta med till honom när hon kommer hem på fredag.
Hon läser till konditor...


På återseende!

Kommentarer:
2010-10-26 @ 15:07:37
#1: Eva

Gratta "gubben" i efterskott,från Jämtland!

fina barn ni har, bilden på farfar o barnbarnet är fin,undrar vem som mår mest gott där.....



ska bli spännande att få se vad du stickat?

Har du nått bra mönster el kan rekomendera nått, på en dress,byxa o tröja/kofta till nyfödd?

Jag är ju i väntans tider...hahaha!



Kram!

2010-10-26 @ 15:29:42
#2: Eva

tack för tippset,ska kolla mönstret...nun har jag lagt upp för prinsesstårte vantar t baby....

2010-10-26 @ 18:50:36
#3: Anette

Finns det hjärterum så finns det stjärterum sa min mormor och dukade ifrån köket in i kammaren på julafton. :-)

Söta barn och barnbarn.

Gratta i efterskott

2010-10-27 @ 23:50:58
#4: sunna

vilka fina bilder

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: