stickmanicken

2010-06-30
09:31:01

Semesterplanering!

Semesterplaneringen är i full gång!
14 arbetspass kvar

Vi ska till treriksröset som längst.
Jag vill se björnparken i Orsa igen, gubben vill se bensinmacksmusemet i Älvsbyn.

Vi ska till slöjdarnas hus i Vännäsby, myggmuseumet i Gällivare, husvagnsmuseumet i Dorotea.

Vi ska försöka komma på var vi var och fikade på ett 50-talsinspererat fik, jag säger att det var i Dorotea men maken tror det var längre norrut. Vi får se om vi hittar dit.

Vi har iallafall stakat ut några hållplatser som vi vill se, resten får bli som det blir.



Husvagnen måste städas, tvättas och packas.
Ev. hinner den lagas oxå!
Vi körde ju på ett rådjur för ett tag sedan, så kofferten på husvagnen ska bytas, men sånt finns ju inte hemma. Därför måste vi vänta!
Har även beställt nya klampar att ha under stödbenen när vi står uppställda, i aluminium.

Måste planera vad jag ska ha med för stickning!

På återseende!

Kommentarer:
2010-06-30 @ 10:10:16
#1: Anette

Husvagnsmuseet i Dorotea har jag bara sett från vägen och aldrig varit in i. Vi brukar åka dit och handla när vi är på semester uppe hos mina morbröder.

Men jag kan inte minnas att jag har hört talas om något fik med 50-tal.

Hoppas ni får en riktigt skön semester när det är dags.

2010-06-30 @ 10:40:46
#2: sunna

Hoppas ni får det bra och glöm inte kamera och myggmedel

2010-06-30 @ 15:47:05
#3: Eva

Hör gärna av er när ni "susar" förbi...vore kul att träffas live!

Norrland é vackert!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: