stickmanicken

2010-07-26
12:22:39

SEMESTER!

Äntligen är det semester!

Var till Norrköping igår för att lämna sonen hos sin storasyster, Ida får på mopeden till mormor och morfar.

Packar, packar och åter packar, helt otoligt vad en husvagn kan svälja!
Varma kläder och myggmedel är packade, viktigast!

Vi kan nog inte vänta tills imorgon innan vi drar utan åker nog redan ikväll... som vanligt säger våra barn. resnerver...



Underbart ska det bli!
Maken och jag alldeles själva...

Självklart har jag packat massor av garn och stickor och beskrivningar... hihi!
Har ett alldeles eget skåp till det, maken inte lika imponerad av det som jag...

Dottern Johanna ska göra mina naglar innan vi far i eftermiddag.

På återseende!

Kommentarer:
2010-07-27 @ 20:20:07
#1: Anette

Det är alltid skönt med semester.

Jag, gubben och en tomte och hundarna förstås drog norröver i söndags och sitter nu mitt ute i skogen och njuter.

Tyvärr har vi haft lite otur med vädret och hoppas att det blir bättre så vi kan sitta lite ute också.

Trevlig resa och semester!

2010-07-29 @ 17:13:57
#2: Eva

TACK FÖR I DAG !

2010-08-09 @ 14:48:14
#3: Eva

Hoppas Resan har gått bra !

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: