stickmanicken

2010-02-25
15:11:35

Sjuk!

Det är inte roligt med feber och rinnande ögon och näsa!

I tisdags var jag på läkarbesök för att få en ok-stämpel för att få börja jobba natt, det gick bra men kände mej inte på hugget alls och sköterskan som tog prover på mej tyckte jag hade väldigt varma händer. Jag förstod varför när jag kom hem, 38,5 graders feber.

<varit hemma sedans dess, och har inte stickat så mycket för ögonen rinner hela tiden, så jag ser ingenting.>


Här är mina fingervantar som jag haft sånt besvär med och de är lite stora till mina små händer men det är någon annan som ska ha dom. Hemlis...


Nu har jag gjort ytterligare ett par pulsvärmare, dessa ska en arbetskamrat ha.


Denna hade jag med mej som sysselsättning på bussen till symässan, nu ska den blockas och sedan fotograferas på sin rätta ägare.

På återseende!

Kommentarer:
2010-02-25 @ 17:58:35
#1: Eva

Du kan anv Carolina garn,dubbel tråd,och ett nystan av varge....kan väl vara dax att byta mössa !

Ni verkar ha haft trevligt på symässan och ljuvliga stickor,det kan jag hålla med om!

Massor av Krya på dej kramar från Jämtland!

2010-02-25 @ 20:28:28
#2: Sunna

Vad fin han blev baskern, jag har repat upp min, den blev alldeles för stor, får nog testa small istället. Puss

2010-02-26 @ 17:29:54
#3: Eva

Tiden är ur led,vad gäller väderleken iaf......

men jag vill inte ha slask ännu!



Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: