stickmanicken

2010-08-23
11:42:15

Vardag igen!

I lördags skjutsade vi Ida till Örebro.
Det var lite krångligt att ta sig genom stan, kungen var där så de hade stängt av överallt!

Viktor och hans kompis var på infomöte med hemvärnet, det blir nog kul med lite friluftsliv för dom datanördarna! hihi.

På kvällen var vi på kräftskiva

Med lite glykol i kroppen tror den att den är 20 år igen och kan dansa hela natten...haha!
Kroppen har fått äta upp det igår och idag!

Träningsvärk!!!

Idag är allt vardag igen.
Jag har powerwalkat till Fredriksdal och tillbaka, det är inte så långt men det räckte för att jag skulle bli svettig!

Har börjat fundera på vad jag ska hitta på till julklapp till alla ungar i år!
Kom gärna med förslag!

På återseende!

Kommentarer:
2010-08-23 @ 12:07:57
#1: Eva

Hahaha !! du mådde som du förtjänade med andra ord!!!!!

Har skickat ett mail t dej med hänvisningar.

Julklappar é svårt....jag ska ge min älste o hans fam en Fotobok,sen blir det väl lite strumpor vantar och nån mössa kanske,Fabelsjalen kan jag rekomendera.............

Kram!

2010-08-25 @ 12:39:14
#2: sunna

Klart brudarna ska ha en varm sjal att svepa om sig och herrarna strumpor eller du kanske skulle testa att tova, tofflor och vantar med något läckert märke el broderi på. puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: