stickmanicken

2010-04-25
18:36:24

Husvagnsbestyr!

Idag har maken o jag hjälp min mor o far med att sätta upp förtältet!
Vilket inte var det enklaste, de har haft det på lagning o tvättning.
När vi fått upp det så det var dags att sätta i sidor o dörrar, upptäckte vi att det fattades en dörr...
Hem till dom o leta överallt, tillbaka o leta i husvagn o verkligen överallt...
Som tur var fick far tag på mannen som de lämnat tältet till, men han hade sålt företaget...
Han lovade i vilket fall som helst att han skulle hjälpa till att finna dörren, vi får hoppas att han håller sitt ord!
Tältet i övrigt blev jättefint, nästan som nytt!
Lagade till en provisorisk dörr så att det inte kommer in några katter eller dyl.
Detta bestyr har tagit hela dagen, nu är jag trött och tror jag ska sätta mej i fåtöljen och sticka några varv!



Det känns i ansiktet att solen varit framme lite idag!
Imorgon ska jag till doktorn, så får vi se vad hon säger om min hud!

På åreseende!

Kommentar:
2010-04-25 @ 20:43:41
#1: Eva

Ni verkar ha haft en trevlig dag ,trotts att det fattades en dörr....hoppas dom får en ny !

Har du hudproblem?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: