stickmanicken

2009-09-30
19:00:59

Pulsvärmare!

Nu har jag hunnit gjort ett gäng pulsvärmare igen, men bara hunnit fått med några på bild...

   detta mönster har jag fått översatt från engelska av min vän Sunna
Sedan har jag förminskat det till ett par som är lagom åt en 1-åring.

Jag har anmält mej till en tävling som Eva har utlyst på sin sida, en bok som ser jättespännande ut! Håller tummarna hårt, så kanske jag har turen att få läsa den.....

Igår kväll hade vi besök av underbara Wille och Wilda med föräldrar, mamma Johanna beställde en massa garn på nätet som jag sedan ska sticka en masssa kul saker av, bla en liten utmaning i form av en doppresent, som jag var tvungen att leta reda på lite garn för att prova "lite". Så jag kommer att ha lite fullt upp nu med att sticka kuliga saker, men känner att jag har en förkylning på gång, hoppas den inte bryter ut!
bbrrr, jag fryser....

på återseende!
Kommentar:
2009-10-02 @ 22:41:17
#1: sunna

Så bedårande söta vantar, ska bli spännande att se vad ni beställt, snart dags för stickträff, bara en vecka kvar puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: